Friday, December 11, 2009

Pengumuman AdiNation Of Runner's

Seperti yang sedia maklum... program Adination Of Runner's @ Taman Tasik Shah Alam tetap diadakan seperti biasa walaupun pergelangan kaki saya mengalami masalah... larian setiap hari Rabu jam 6 petang adalah secara perlahan.. jarak sebenar bukan 5km tetapi 3.8km x 2 pusingan (bergantung kemampuan masing-masing, tiada paksaan)...waktu berkumpul adalah jam 6 petang dan warm up s20 minit... jadi waktu pelepasan larian bersama pada jam 6.20 petang .. kepada pelari yang ketinggalan untuk memulakan larian bersama saya.. pelari boleh berlari d sekitar Taman Tasik Shah Alam.. dan jangan lupa membawa PASSPORT untuk saya berikan COP RASMI ADINATION OF RUNNER's selepas selesai berlari pada hari tersebut...

Nota : akitiviti larian bersama saya tidak bergantung pada hari RABU sahaja... kerana hari-hari berikutnya saya akan turun ke padang untuk sesi latihan peribadi dan persediaan untuk pertandingan.. untuk 2 miggu pertama ini.. saya tiada buat aktiviti larian pada hari lain melainkan pada hari RABU "hari rasmi program tersebut"... kecederaan memaksa saya berehat sepenuhnya... kemudahan, kelebihan & manfaat dalam menyertai program ini akan dimaklumkan dari masa ke semasa...
harap maklum

yang benar,
AdiNation Of Runners @ Tasik Shah Alam

No comments:

Post a Comment